1) Zakres obowiązków na danym stanowisku:
- zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji urzędowej w tym obsługa systemu komputerowego Kancelaria (przyjmowanie, segregowanie i wysyłanie korespondencji);
- przygotowywanie dokumentów urzędowych do przekazania do archiwum zakładowego;
- udzielanie informacji interesantom;
- realizacja zapotrzebowania pracowników w zakresie materiałów biurowych;
2) Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe;
- znajomość ustawy o IPN oraz podstawowa znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
- umiejętność obsługi komputera w systemie MS Office oraz innych urządzeń biurowych;
- komunikatywność i wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole;
3) Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
- znajomość programów komputerowych – kancelaryjnych oraz obiegu korespondencji urzędowej;
- doświadczenie zawodowe na stanowisku sekretarki lub pracownika administracyjno–biurowego sektora finansów publicznych;
4) Preferowany termin zatrudnienia:
- listopad 2015 r.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do dnia 20.10.2015 r. swojego CV, listu motywacyjnego, kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) na adres:
Instytut Pamięci Narodowej Oddział w Krakowie - 31-012 Kraków, ul. Reformacka 3
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oferty można składać również osobiście w siedzibie oddziału. Dodatkowe informacje można uzyskać w godzinach od 8:00 do 16:00 telefonicznie pod numerem 12 421 19 61 w. 136.