Oczekiwania wobec kandydata
niezbędne:
-
wyższe wykształcenie (preferowane: filologia)
-
min. 4-letnie doświadczenie zawodowe
-
znajomość ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
-
umiejętność pracy w zespole
-
umiejętność obsługi komputera w systemie MS Office oraz innych urządzeń biurowych
-
umiejętność redagowania pism urzędowych
-
biegła znajomość języka obcego (niemiecki/angielski/francuski)
-
kreatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista
pożądane:
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w jednostce budżetowej)
-
znajomość procedur związanych z obiegiem dokumentów
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku (m.in.):
-
zapewnienie sprawnego obiegu korespondencji urzędowej (w tym obsługa systemu komputerowego KANCELARIA),
-
prowadzenie kalendarza spotkań dyrektora Oddziału,
-
organizacja spotkań dyrektora Oddziału,
-
redagowanie pism urzędowych oraz ich gromadzenie i przechowywanie zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
-
przygotowywanie dokumentów urzędowych do przekazania do archiwum zakładowego,
Wymagane dokumenty i oświadczenia
-
życiorys
-
list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (dz. u. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia
Termin i miejsce składania dokumentów: 28 sierpnia 2013 r.
Oddział IPN-KŚZpNP we Wrocławiu