Oczekiwania wobec kandydata
niezbędne:
- wyższe wykształcenie z zakresu historii o specjalności archiwistycznej,
- staż pracy na stanowisku archiwisty minimum 2 lata,
- znajomość ustaw : o Instytucie Pamięci Narodowej, o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990, o orderach i odznaczeniach, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- biegła obsługa komputera ( pakiet office),
- wiedza dotycząca IPN
pożądane:
- znajomość zagadnień z historii najnowszej i archiwistyki,
- znajomość programów graficznych: Adobe Photoshop, Ilustrator, Corel Draw
zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku (m.in.):
- realizacja wniosków różnych kategorii w oparciu o stosowne ustawy i zarządzenia,
- prowadzenie kwerend archiwalnych,
- obsługa petentów w czytelni akt jawnych,
- obsługa elektronicznych aplikacji bazodanowych,
- przygotowywanie do publikacji materiałów źródłowych,
- archiwizacja dokumentacji spraw zakończonych.
CV, list motywacyjny, kopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe należy złożyć do 19 lipca 2013 r. na adres : kinga.macierzynska@ipn.gov.pl lub pocztą na adres : Instytut Pamięci Narodowej – KŚZpNP, Oddział w Szczecinie, ul. K. Janickiego 30, 71-270 Szczecin, z dopiskiem „ KADRY”. Do aplikacji proszę dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko, w trybie określonym w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926)
Oferty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane. Zastrzegamy prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.