Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
• dokonywanie wstępnej klasyfikacji wydatków;
• księgowanie dokumentów w programie księgowym;
• koordynowanie współpracy w zakresie planowania i realizacji budżetu zadaniowego w oddziale oraz współpraca z centralą w tym zakresie,
• prowadzenie ewidencji środków trwałych (przyjmowanie składników majątku na stan, naliczanie amortyzacji, zdejmowanie składników ze stanu majątku oraz okresowe uzgadnianie stanów majątkowych z księgą inwentarzową)
Wymagania związane ze stanowiskiem:
• wykształcenie wyższe kierunkowe;
• minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe;
• znajomość ustawy o rachunkowości, finansach publicznych oraz o pracownikach urzędów państwowych;
• biegła obsługa komputera;
• bardzo dobra znajomość pakietu Office;
• znajomość programu Teta Constellation moduł Finanse i Księgowość oraz Majątek trwały
Wymagania dodatkowe:
• mile widziana znajomość obsługi programu Płatnik
Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego do dnia 03.09.2012 r. roku na adres:
IPN - KŚZpNP Oddział w Poznaniu
ul. Rolna 45 a
61 - 487 Poznań
z dopiskiem "Rekrutacja RFK"
W aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm).