Miejsce pracy: Sekretariat Dyrektora Oddziału, Szczecin, ul. Janickiego 30
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- bieżąca obsługa sekretariatu Dyrektora Oddziału;
- prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem transportowym Oddziału (dysponowanie samochodami służbowymi oraz kierowcami, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców, utrzymywanie odpowiedniego stanu technicznego samochodów służbowych);
- archiwizacja dokumentów;
- inne czynności kancelaryjno - biurowe.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe;
- minimum roczne doświadczenie pracy w sekretariacie organów administracji państwowej lub samorządowej lub w pracy biurowej;
- umiejętność pisania pism urzędowych, redagowania pism;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- zdolności komunikacyjne w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym;
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
- obywatelstwo polskie;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z urzędu lub przestępstwo skarbowe;
- brak służby, pracy lub współpracy z organami bezpieczeństwa państwa, wymienionymi w art. 5 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu;
- brak działalności związanej z dostępem do tajemnicy państwowej lub objętej tajemnicą państwową, która uniemożliwia szczegółowe przedstawienie informacji o przebiegu swojej służby, pracy lub współpracy.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
- znajomość programów komputerowych- kancelaryjnych oraz obiegu korespondencji urzędowej;
- umiejętność tworzenia dokumentów kancelaryjnych;
- cechy osobowości, takie jak: komunikatywność, konsekwencja w realizacji zadań, odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista;
- umiejętność korzystania z przepisów prawa;
- znajomość zagadnień związanych z czasem pracy;
- zaświadczenie o niekaralności;
- znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie IPN.
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopie dyplomów ukończenia studiów, świadectw ukończenia szkół potwierdzających zdobyte wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie świadectw pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów w formie elektronicznej na adres: katarzyna.borskowicz@ipn.gov.pl do dnia 9.09.2018 r.
lub pocztą na adres:
IPN – KŚZpNP
Oddział w Szczecinie
ul. Janickiego 30
71-270 Szczecin
Katarzyna Borskowicz
z dopiskiem „Rekrutacja”
Aplikacja powinna zawierać list motywacyjny, cv, referencje oraz kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje oraz staż pracy.
Do aplikacji proszę dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko, w trybie określonym w ustawie z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016.922)
Zastrzegamy prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów.