Zakres zadań:
wykonywanie czynności związanych z realizacją ustawowych zadań Instytutu Pamięci Narodowej i prokuratorów, tj. m.in.:
- przyjmowanie i przygotowywanie do wysyłki korespondencji;
- zakładanie i prowadzenie akt;
- ewidencjonowanie spraw, materiałów i dokumentów;
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych;
- sporządzanie meldunków, informacji oraz sprawozdań statystycznych i finansowych;
- porządkowanie akt i dokumentów, archiwizacja;
- protokołowanie czynności procesowych wykonywanych przez prokuratorów;
- inne czynności kancelaryjno-biurowe.
Wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieposzlakowana opinia, niekaralność sądowa, w tym za przestępstwa skarbowe;
- przeciwko osobie ubiegającej się o przyjęcie na ww. stanowisko nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- co najmniej średnie wykształcenie;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- umiejętność obsługi komputera, w tym biegła umiejętność posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Word i MS Excel;
- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, komunikatywność;
Wymagania pożądane:
- znajomość techniki pracy biurowej;
- prawo jazdy kat. B;
- preferowane wyższe wykształcenie
Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kserokopie świadectw/dyplomów potwierdzających zdobyte wykształcenie;
- kserokopie świadectw pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentów w formie elektronicznej do dnia 20.02.2017 r. na adres:
janusz.jagiellowicz@ipn.gov.pl,
lub pocztą na adres:
IPN – KŚZpNP Oddział w Szczecinie
Delegatura w Gorzowie Wlkp.
ul. Jagiellończyka 4
66-400 Gorzów Wlkp.