Wymiar czasu pracy : 1 etat
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku :
- wykonywanie czynności merytorycznych i technicznych związanych z weryfikacją zgodności z prawdą oświadczeń lustracyjnych,
- realizacja kwerend archiwalnych i opis materiałów archiwalnych,
- opracowywanie analiz materiałów archiwalnych na potrzeby prokuratora OBL,
- prowadzenie korespondencji i dokumentacji spraw,
- wykonywanie kopii z materiałów archiwalnych i dokumentacji bieżącej, niezbędnej do celów służbowych,
- udział w przygotowaniu katalogów tematycznych, o których mowa w art. 52a pkt.6,7,8 ustawy o IPN oraz publikacji w BIP IPN zgodnie z art.22 w związku z art. 23 ustawy o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz.1388 )
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem :
- ukończone studia magisterskie w zakresie historii,
- minimum roczny staż pracy merytorycznej w archiwum, urzędzie lub kancelarii urzędu,
- umiejętność przeprowadzania kwerend i dokonywania analiz materiałów archiwalnych,
- znajomość ustawy z dnia 18 grudnia 1998r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ( tekst jednolity: Dz. U z 2014r., poz.1075 )
- znajomość ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów ( tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz.1388 ),
- biegła obsługa komputera ( pakiet MS Office ),
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub gotowość poddania się procedurze sprawdzającej,
- systematyczność, rzetelność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem :
- wiedza z zakresu historii najnowszej ze szczególnym uwzględnieniem znajomości zagadnień związanych z organami bezpieczeństwa państwa, ich strukturą, metodami i formami pracy operacyjnej,
- wiedza dotycząca funkcjonowania IPN oraz jego zasobu archiwalnego,
- znajomość przepisów i procedur wewnętrznych IPN,
- doświadczenie w samodzielnym redagowaniu i sporządzaniu opisu i analiz materiałów archiwalnych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do dnia 22 lutego 2016 r.: CV, listu motywacyjnego, kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy, podpisanego oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, podpisanego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), na adres:
Oddział Instytutu Pamięci Narodowej w Lublinie, Kadry
ul. Szewska 2, 20-086 Lublin
Oferty, które nie spełniają wymagań niezbędnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Zastrzegamy prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów.