Przetarg nieograniczony na usługę naświetlania, druku, oprawy i dostarczenia jednego tytułu publikacji, zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 2 do SIWZ)
Rzeszów, dnia14 stycznia 2011r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Instytut Pamięci Narodowej- Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Rzeszowie.
Adres: ul. Słowackiego 18, 35-060 Rzeszów
Tel. 017 86 06018/ fax. 017 86 06 039
Ogłoszenie o zamówienie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
14.01.2011 r. pod nr 17721-2011
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia: usługa
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
- www.ipn.gov.pl,
- osoby upoważnione do kontaktów:
Andrzej Magoń- tel/fax 017 86 06 021/017 86 06 039 w godzinach od 7.30 do 15:30, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych
Jakub Izdebski- Tel/fax 017 86 7 30 30, 017 86 06 026/ 01786 06 039, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa naświetlania, druku, oprawy i dostarczenia, zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 2 do SIWZ) jednego tytułu publikacji:
„Strajki i porozumienia w Ustrzykach Dolnych i Rzeszowie 1980/1981”nakład 500 egz. + 6 egz. sygnalnych,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Nomenklatura- wspólny słownik zamówień (CPV) : 79823000-9 Usługi drukowania i dostawy
6. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Miejsce i termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Oddziału Instytutu Pamięci Narodowej w Rzeszowie przy ul. Słowackiego 18 w terminie 18 dni kalendarzowych licząc od daty przekazania przez Zamawiającego kompletnych materiałów do druku publikacji.
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna powyższe warunki za spełnione oceniając formalnie metodą „spełnia – nie spełnia” wymagane dokumenty i oświadczenia dostarczone przez Wykonawcę starającego się
o zamówienie publiczne. Niespełnienie przez Wykonawcę któregoś z warunków uczestnictwa w zamówieniu publicznym spowoduje wykluczenie tego wykonawcy, a jego oferta uznana zostanie za odrzuconą.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. V Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy,
c) Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ),
d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ).
e) Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, nie większego niż 50% całości zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt b przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkana potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.P.z.p. lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 u.P.z.p. zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowaną usługę wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż na dzień składania ofert tj. 24 stycznia 2011 r.
10. Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, Zamawiający dokona oceny ich ofert.
Kryterium |
Maksymalna liczba punktów |
Wagi % |
Cena brutto |
100 |
100 |
Liczba punktów za cenę oferty ocenianej będzie wyliczana według następującego wzoru:
Cmin
C = -------- x 100 pkt
Ci
C– ilość otrzymanych punktów za dane kryterium (1%= 1 pkt )
Cmin– najniższa cena brutto spośród ofert nie odrzuconych
Ci– cena brutto oferty badanej
Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów i będzie odpowiadać wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ.
Jeżeli dwie lub więcej ofert będą zawierały taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą, zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach (art. 91 ust. 5 i 6).
12. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu Oddział w Rzeszowie, ul. Słowackiego 18, 35-060 Rzeszów, pokoju nr 201 – Sekretariat Oddziału do dnia 24 stycznia 2011 r. do godziny 9.00.
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu składania ofert, tj. dnia 24 stycznia 2011 r. ogodz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego – 35-060 Rzeszów przy ul. Słowackiego 18 w pokoju nr 204 .
13. Termin związania ofertą:
- Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
17. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.