Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku:
- realizacja wniosków składanych na podstawie ustawy o IPN i ustawy lustracyjnej
- prowadzenie kwerend archiwalnych, obsługa wnioskodawców
- archiwizacja dokumentacji spraw zakończonych
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- wykształcenie wyższe o kierunku historia, administracja, prawo lub innym kierunku humanistycznym,
- znajomość ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu, ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 r.-1990 r. oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- podstawowa znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
-
znajomość j. angielskiego w stopniu minimum dobrym
-
wysoka kultura osobista,
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
-
podstawowa wiedza z zakresu działalności IPN,
-
zaświadczenia o odbytych kursach/znajomości j. angielskiego
- doświadczenie w pracy urzędniczej.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do dnia 31 lipca 2014 r. swojego CV, listu motywacyjnego, kopii dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz podpisanego oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko pracy, w trybie określonym w ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) na adres:
Instytut Pamięci Narodowej Oddział w Warszawie
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
z dopiskiem - rekrutacja OBUiAD
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Zastrzegamy prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów