Miejsce pracy: Referat Finansowo-Księgowy IPN, Szczecin, ul. Janickiego 30
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Zakres zadań głównych wykonywanych na tym stanowisku:
- prowadzenie spraw płacowych pracowników Oddziału oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych: naliczanie i wypłata wynagrodzeń oraz zasiłków, terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy i podatków pracowniczych oraz sporządzanie deklaracji ZUS i podatkowych;
- obsługa programów: Teta Constellation moduł Płace oraz Finanse i Księgowość, oprogramowania ZUS - Płatnik; bankowego – NBE oraz Kancelaria;
- rozliczanie delegacji służbowych pracowników Oddziału.
Zakres zadań dodatkowych wykonywanych na tym stanowisku:
- obsługa programów: kasa firmy TETA Constellation, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - TREZOR i Elektronicznego Systemu Ewidencji Wydatków - ESEW;
- monitorowanie terminów płatności zobowiązań Oddziału;
- tworzenie przelewów, terminowe regulowanie zobowiązań oraz odprowadzanie dochodów do MF;
- sprawdzanie faktur i innych dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym, dekretacja dokumentów księgowych, dokonywanie operacji księgowania, wystawianie not korygujących i innych dokumentów księgowych;
- prowadzenie kasy Oddziału;
- przygotowanie danych do sporządzenie sprawozdań budżetowych i finansowych.
Wymagania niezbędne na tym stanowisku:
- wykształcenie wyższe kierunkowe;
- minimum 2 – letnie doświadczenie zawodowe;
- znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o podatku dochodowym od osób fizycznych, Kodeks pracy, o rachunkowości, o finansach publicznych;
- biegła obsługa komputera w szczególności pakietu Office;
- obywatelstwo polskie;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne ścigane z urzędu lub przestępstwo skarbowe;
- brak służby, pracy lub współpracy z organami bezpieczeństwa państwa, wymienionymi w art. 5 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o Instytucie Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu;
- brak działalności związanej z dostępem do tajemnicy państwowej lub objętej tajemnicą państwową, która uniemożliwia szczegółowe przedstawienie informacji o przebiegu swojej służby, pracy lub współpracy;
- zdolności komunikacyjne w kontakcie bezpośrednim, telefonicznym i mailowym;
- umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, korzystania z przepisów prawa;
- zdolności organizacyjne, umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie;
- cechy osobowości, takie jak: analityczne myślenie, samodzielność, systematyczność, odpowiedzialność, skrupulatność, terminowość, rzetelność, konsekwencja w realizacji zadań;
- nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista;
- gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
Wymagania pożądane związane ze stanowiskiem:
- znajomość programu Teta Constellation moduł Płace oraz Finanse i Księgowość;
- znajomość programów: NBE, Płatnik, TREZOR;
- umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie niżej wymienionych dokumentów pocztą elektroniczną na adres: katarzyna.borskowicz@ipn.gov.pl do dnia 21.09.2018 r.
Aplikacja powinna zawierać list motywacyjny, cv, referencje oraz kserokopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje oraz staż pracy.
Do aplikacji proszę dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z procesem rekrutacji na wolne stanowisko, w trybie określonym w ustawie z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016.922)
Zastrzegamy prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Przyjmujemy tylko kserokopie dokumentów